Siv Broman Lyseggen

Siv har skrevet om det gode liv for alle!

Vi er alle tryslinger!

Trysil er en stor kommune med spredt befolkning, men vi er alle tryslinger! I år er det kommunevalg. Vi i Arbeiderpartiet ønsker at alle i vår kommune skal oppleve at her er det rom for, og aksept for, og bruk for oss alle.

Det er de nære ting i hverdagen som er viktigst. Det kan ikke være summen på den enkeltes konto som skal avgjøre hvor gode tjenester vi får fra det offentlige. God arbeiderpartipolitikk har alltid vært, og er fortsatt, at alle skal yte etter evne og få etter behov og dette gjelder også i Trysil kommune. Et velferdssamfunn hvor vi alle har så vi klarer oss og slik sett ikke havner alt for langt ut i utenforskap.

Vi har innflyttede tryslinger fra mange land. Vi har mange besøkende turister. Vi har framover bruk for alle skal vi ha nok folk i arbeide  og yte gode tjenester! Trysil skal være en god kommune å vokse opp i, jobbe i, leve og bli eldre i.

Vi er heldige og har et rikt kulturliv og vi har mange flinke innen frivillighet. Det skaper gode arenaer for inkludering og fellesskap!

Ved å engasjere seg i noe for fellesskapet, får en som oftest mer tilbake sjøl enn det en gir.

Jeg oppfordrer alle til å lese partiprogrammet vårt, enten det som kommer i postkassa eller på nett. Trysil Arbeiderparti vil at vi i fellesskap framover jobber for at vi alle får en velfungerende hverdag. Slik får vi også til gode liv for både yngre og eldre tryslinger!

Trysil Arbeiderparti

Siv Broman Lyseggen, 5. kandidat